я п кодлюк підручник

Я.П. Кодлюк, доктор пед. наук, професор, декан факультету підготовки вчителів початкових класів, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. Теоретичні основи побудови підручника. Для початкової школи – важливий критерій аналізу цього виду навчальної літератури. Серед чинників, які впливають на ефективність процесу підручникотворення, виділяють достатньо повну і глибоко розроблену методику аналізу й оцінювання шкільних підручників, оскільки, як стверджує Д.Д.Зуєв, її відсутність ускладнює процес розробки навчальних книг, негативно позначається на їхній якості


Підручник для магістрантів та студентів педагогічних факультетів. К.: Інформаційно-аналітична агенція «Наш час», 2006. 368 с. У підручнику розкриваються теоретичні основи та практика підручникотворення у галузі початкової освіти України: ретроспективно аналізується теорія шкільного підручника як його концептуальна основа; характеризуються етапи підручникотворення в період 1960 -2000 років; обґрунтовується теоретична модель підручника для школи першого ступеня; розглядаються сучасні тенденції підручникового забезпечення початкової школи.


C.М. Корнієнко, Я.П. Кодлюк. Батьківські збори у початковій школі. Навчально-методичний посібник. Тернопіль навчальна книга – богдан. дичний посібник / С.М. Корнієнко, Я.П. Кодлюк. – Терно-піль : Навчальна книга – Богдан, 2019. — 168 с. Батькам пропонуються відомості про шкільний підручник як засіб нав-чання, виховання і розвитку молодших школярів; даються ре-комендації щодо формування вміння вчитися як ключової ком-петентності початкової загальної освіти, а також, зважаючи на підвищену емоційність дітей цього віку, їхню здатність до наслі-дування, бажання бути кращим, — поради стосовно того, як ви-ховувати в дитини чуйність, доброту, людську гідність тощо.


УДК 373.3(075.2) Технологічність підручника для початкової школи Я. П. Кодлюк, доктор педагогічних наук, професор, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка e-mail: yp_kodliuk@mail.ru М. В. Самотіс, магістрантка, Інститут педагогіки і психології, відділення «Початкова освіта» e-mail: samotis.m@yandex.ru Постановка проблеми. Однією з найпомітніших тенденцій розвитку сучасного суспільства є технологізація основних сфер людської діяльності. В освіті


2. Кодлюк, Я. П. Теорія і практика підручникотворення в початковій освіті: підруч. для ма. гістрантів та студентів пед. ф тів [Текст] / Я. П. Кодлюк. – К. : Наш час, 2006. – 368 с. UA У статті висвітлено авторський підхід до створення підручника з предмета інваріан тної частини навчального плану початкової школи «Я у світі». Ключові слова: підручник, зміст і методика предмета «Я у світі», молодший школяр. RU В статье раскрыт авторский подход к созданию учебника по предмету инвариантной части учебного плана начальной школы «Я в мире». Ключевые слова: учебник, содержание и методика предмета «Я в мире», младший школь ник.


Авторы: Кодлюк, Я.П. / Кодлюк, Я.П., доктор педагогічних наук, професор1. Источник: Проблеми сучасного підручника. 2016 (17):182-191. Термины предметов: молодший школяр, підручник для початкової школи, технологічність підручника, структурні компоненти технологічності підручника для початкової школи, младший школьник, учебник для начальной школы, технологичность учебника, структурные компоненты технологичности учебника для начальной школы, primary school pupil, a primary school book, technological structure, structural components of a primary school book.


Анотація до роботи: Кодлюк Я. П. Теорія і практика підручникотворення у галузі початкової освіти України (1960–2000 рр.). – Рукопис. Розроблено модель підручника для школи першого ступеня, яка охоплює дидактичні (функціональне забезпечення книги, обґрунтоване структурування навчального матеріалу, моделювання у підручнику основних компонентів процесу навчання) та психологічні (розгортання змісту навчального матеріалу відповідно до основних етапів процесу навчання, забезпечення процесуальних аспектів навчання, врахування вікових особливостей молодших школярів) характеристики.


Тому остаточно можна оцінити підручник тоді, коли буде визначений його вплив на результати навчання. Однією з найбільш поширених форм перевірки навчальних досягнень учнів є контрольна робота. Без сумніву, її ефективність залежить від багатьох чинників, однак обов’язковою умовою, погоджуючись з Я. Кодлюк, вважаємо використання єдиних текстів завдань учнів, які навчалися за різними підручниками. – М. : Просвещение, 1987. – Вып. 17. – С. 190–199. Кодлюк Я. П. Аналіз і оцінювання шкільних підручників. Дидактичний аспект / Я. П. Кодлюк // Підручник ХХІ століття. – 2003. – № 1–4. – С. 72–79.


4. Кодлюк Я. П. Аналіз і оцінювання шкільних підручників. Ди-дактичний аспект / Я. П. Кодлюк // Підручник ХХІ століття.– 2003. – № 1–4. – С. 72–79.


4. Кодлюк Я. П. Аналіз і оцінювання шкільних підручників. Ди-дактичний аспект / Я. П. Кодлюк // Підручник ХХІ століття.– 2003. – № 1–4. – С. 72–79.


Зміст підручника структурований на змістові модулі, кожний з яких включає такі позиції: ключові поняття, вимоги до знань і вмінь студентів, теоретичний блок, контрольні питання до вивчення теоретичного матеріалу; практичний блок (плани практичних занять і завдання з методичними рекомендаціями до їх виконання); самостійна робота (завдання для самостійної роботи та методичні рекомендації до її виконання) - Методика навчання математики: теорія і практика - Практичне заняття 2. Аналіз підручників з математики для учнів початкової школи - Практичний блок - Змістовий модуль 1, 2. Загальні питання ме


Підручник для магістрантів та студентів педагогічних факультетів. К.: Інформаційно-аналітична агенція «Наш час», 2006. 368 с. Кодлюк Я.П. Теорія і практика підручникотворення в початковій освіті. скачать (1269 kb.) Доступные файлы (1)


Варіативні підручники, на наш погляд, – це різні типи підручників, які забезпечують реалізацію змісту освіти на певному ступені навчання (наприклад, у рамках загальноосвітньої школи, школи першого ступеня тощо); це родове поняття щодо «альтернативних». Альтернативні підручники є. 8. 5. Кодлюк Я.П. Дидактика початкової школи: практичний курс / Я.П.Кодлюк. – Тернопіль : Астон, 2013. – 160 с. 6. Кодлюк Я.П. Теорія і практика підручникотворення в початковій освіті / Я.П.Кодлюк. – К. : Інформаційно-аналітична агенція «Наш час», 2006. – 368 с.


- С. 57-67 Кодлюк Я. П. Технологія аналізу підручникового забезпечення початкової школи / Я. П. Кодлюк. - С. 68-73 Пелех О. П. Проблеми сучасного підручника початкової школи / О. П. Пелех. - С. 73-77 Янченко О. Я. Спрямованість підручників для початкової школи на формування вміння вчитися / О. Я. Янченко. Електронний підручник з української мови на українознавчій основі (концепція) / С. Г. Чемеркін, С. Я. Єрмоленко, А. Ю. Пономаренко, В. В. Шляхова. - К. : Максимум, 2010. - 55 с. Література рідного краю (Літературна Черкащина) [Текст] : підручник : біобібліогр. додатки / В. Т. Поліщук, М. П. Поліщук. - Черкаси : Чабаненко Ю. А., 2012. - 474 с.


3. Кодлюк Я.П. Підручник для початкової школи : дидактико-методичний аспект : Навчально-методичний посібник. –Тернопіль: ТНПУ імені Володимира Гнатюка, 2009. –100с. Практичні завдання. 1. Розкрийте зміст понять „паралельні підручники”, „альтернативні підручники”, „інтегровані підручники”. Наведіть приклади таких підручників з математики для учнів початкової школи. 2. У чому полягає специфіка кожної з дидактичних функцій (інформаційна, розвивальна, мотиваційна, виховна) чинних підручників з математики для учнів початкової школи? Скориставшись цією схемою, Ви зможете зробити аналіз підручників з математики за їх дидактичними функціями. Схема аналізу підручника для початкової школи.


Кодлюк Я.. Inpleno — книжковий інтернет-магазин. Доставка по Україні. Даруємо радість від кожної придбаної книги. ✆ (096) 031 02 22, ✆ (095) 057 02 22, ✆ (093) 866 02 22. Виховна робота. Початкова школа. Навчальні посібники та підручники.


36. Бондар, С. П. Роль і значення навчального тексту підручника у розвитку пошуко-во-дослідницької компетентності старшокласників [Текст] /С. П. Бондар // Проблеми су-часного підручника: зб. наук. праць . – К. : Пед. думка, 2012. – Вип. 12. – С. 24–32. 37. Бондар, С. П. Сутність та структура понять «компетенція» та «компетентність» у вітчизняній та зарубіжній педагогіці // Наук, часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – Се-рія 17. – Теорія і практика навчання і виховання : зб. наук праць. 134. Кодлюк, Я. П. Технологічність підручника для початкової школи [Текст]. / Я. П. Кодлюк, М. В. Самотіс // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць. – К. : Пед. думка, 2012.


Дослідження Я.П. Кодлюк, яке стосується теорії і практики підручникотворення в галузі початкової освіти України, поглибило методику аналізу підручника для початкової школи. З іншого боку, теоретико-методичні підходи до побудови підручників „Я і Україна" розкриті у дослідженнях Т.М. Байбари, Н.М. Бібік, К.Ж. Гуз, В.Р. Ільченко, Н.С. Коваль та інших методистів. Мета дослідження: розробити та зреалізувати на практиці підходи до аналізу підручників і навчальних посібників з навчального предмета „Я і Україна" для початкової школи. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати психолого-педагогічну та методичну літературу з проблеми дослідження.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гост рв 0101 001 2007

любимая сноха оксаночка

юным умникам и умницам 2 класс ответы 2 часть решебник ответы холодова